Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Ε. Πανάρα, Χριστουγεννιάτικο θέατρο: Μπάμπουσκα (Ρωσικό παραμύθι)

Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Γ Ε Ν Ν Ι Α Τ Ι Κ Ο    Θ Ε Α Τ Ρ Ο

 Μ Π Α Μ Π Ο Υ Σ Κ Α

(Ρώσικο Παραμύθι)


 ( Η μπάμπουσκα σιγυρίζει το σπίτι της. Εμφανίζεται το αστέρι. Οι συγχωριανοί της ξεσηκώνονται).

Α  Πω-πω, τι μεγάλο αστέρι!
Β  Πόσο φωτεινό είναι!
Γ  Η λάμψη του φωτίζει ολόκληρη την πόλη μας!
Δ  Πόσο ξεχωρίζει ανάμεσα σ’ όλα τ’ άλλα αστέρια!
Ε  Λέτε να σημαίνει κάτι θαυμαστό;

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικη γιορτή (επιμέλεια Ε. Πανάρα)

Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2012

«Δ ώ ρ α    Χ ρ ι σ τ ο υ γ ε ν ν ι ά τ ι κ α»

Εκφωνητής :
Καλωσορίσατε στη γιορτή μας!
Χρόνια πολλά σε όλες και σε όλους !
Τέσσερις μέρες μας χωρίζουν από τον εορτασμό του μεγάλου γεγονότος, που χώρισε την ιστορία στα δυο.
Γι αυτό, για όσους δεν έχουν αγοράσει δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα αλλά και για όσους δεν θα πάρουν δώρα, σκεφτήκαμε να σας προτείνουμε μερικές όμορφες ιδέες, που θ’  αλλάξουν τη ζωή σας και μπορείτε να τις εξασφαλίσετε χωρίς χρήματα.
Να, γιατί ονομάσαμε τη γιορτή μας  «Δώρα χριστουγεννιάτικα».
Ελπίζουμε να ψυχαγωγηθείτε, με όλη τη σημασία της λέξης!

΄Αγια Νύχτα (από τη χορωδία)

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Ε. Πανάρα, Οι Τρείς Ιεράρχες ως δάσκαλοι

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ 

Για μια ακόμη χρονιά, αγαπητά μας παιδιά, η χάρη του Θεού μας συγκέντρωσε στο Ναό για να πανηγυρίσουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών : του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννου του Χρυσοστόμου, που είναι προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων, των μαθητών και των δασκάλων.

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Γιορτή των Τριών Ιεραρχών (Οι αναρτήσεις του ιστολογίου)


Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Κείμενα για τη Γ’ Γυμνασίου (επιμέλεια Ε. Φιλοσόφου)

ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Τα κείμενα παρατίθενται στις κατάλληλες διδακτικές ενότητες

Δ.Ε. 1

Ποιος είναι ο ρόλος της Εκκλησίας στη σύγχρονη κοινωνία σύμφωνα με τα κείμενα που ακολουθούν  (υπογράμμισε τις λέξεις - κλειδιά για την απάντησή σου):

«Ούτε η Εκκλησία, ούτε το κράτος είδαν την αποστολή της Εκκλησίας σαν απλή άφεση αμαρτιών των πιστών για την μετά θάνατον είσοδό τους στον παράδεισο. Τούτο θα ισοδυναμούσε με ιατρική συγχώρηση των νόσων των ασθενών για την μετά θάνατον θεραπεία τους. Και η Εκκλησία και το κράτος γνώριζαν καλά ότι η άφεση αμαρτιών ήταν μόνο η αρχή της θεραπείας της αναζητούσας την ευδαιμονία νόσου της ανθρωπότητας. Η θεραπεία αυτή άρχιζε με την κάθαρση της καρδιάς, έφθανε στην